Kategorie

System zarządzania gotówką 

System Zarządzania Gotówkąi został zaprojektowany do całościowego zarządzania środkami pieniężnymi w placówkach handlowych, w których odbywa się obrót gotówką, oraz do obsługi wszystkich operacji gotówkowych od front office do back office. System  składa się z  urządzeń nowej generacji i oprogramowania Retail Cash Manager RCM do zarządzania gotówką. System jest dedykowany przede wszystkim Klientom z branży Retail i można go elastycznie dopasować do profilu każdej sieci handlowej, jak również do różnorodnych segmentów biznesowych. Inteligentne urządzenia- wchodzące w skład Systemu Zarządzania Gotówką- mogą być zintegrowane z systemem informatycznym Banku. Dzięki temu możliwe jest księgowanie na koncie bankowym Klienta - zdeponowanej w tych urządzeniach – gotówki.  Zdeponowane środki pieniężne są dostępne w czasie rzeczywistym, co łącznie poprawia płynność finansową Organizacji.
Oszczędności do 80% kosztów związanych z procesami obsługi gotówki. Urządzenia systemu zarządzania gotówki to recycler banknotów i monet, wpłatomat, recycler kasjerski, wrzutnie elektroniczne i mechaniczne sejfy wrzutowe. Korzyści z zastosowania SZG to ograniczenie kosztów osobowych w procesach liczenia gotówki i przygotowaniu zasiłku kasjerskiego i rozliczenia kasjera. Ponadto optymalizujemy proces obsługi gotówki przez CIT poprzez rzadsze konwoje dzięki księgowaniu online. Dzięki systemowi zarządzani gotówki w placówce handlowej zmniejszasz ilość konwojów oraz ograniczasz koszty liczenia gotówki.